NOW IM FREE FALLIN'

Mitt förråd med allergimediciner har fyllts på yttligare med ögondroppar och nässpray. Inte kul, men är man överkänslig mot pollen så är man. Det är just därför jag gillar att kravla runt i gräs och fota blommor, gärna hur nära som helst. Haha, sarkastisk.

Klockan är lite över åtta. Min bästavän spelar fotboll fast jag vill prata med henne. Fråga hur hon mår. Om hon är okej. Jag vill säga hur mycket jag älskar henne, och hur mycket jag bryr mig om henne. Även fast jag tror hon vet det.
bloglovin

Kommentarer
Postat av: Elin

Matchen gick väl sådär. Alla tyckte jag var jätte duktig. Vet inte om jag ska hålla med om det.



Själv mår jag inte jätte bra. Har mått bättre. Allt ska gå åt helvete för mig hela jävla tiden! ( förlåt om jag klagar )



Älskar dig <3

2010-06-07 @ 22:14:10
Postat av: Veronica

Härlig header ! :)

2010-06-08 @ 14:38:19
URL: http://riikacharmtroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0