WHAT SEEMS LIKE A CENTURY

''Två inlägg-om-dagen'' principen börjar tydligen bli vardagsmat för mig nu. Ett på morgonen och ett på kvällen. Härligt. På tal om blåbär har jag fått byta mobiltelefon, för min älskade röda sonyericsson är trasig. Fuckface.
Imorgon är det skolavslutning & på fredag Schools Out, där bland annat Timbuktu kommer hålla till.
Jag hoppas att ni fortfarande står ut med bildkvalitén... mitt redigeringsprogram fungerar inte som det ska och jag orkar inte ta tag i det just för tillfället.

Kommentarer
Postat av: malin

2 inlägg om dagen. jag blir imponerad :o

i början körde jag med ett i timmen ungefär men sadan blev det allt mindre. Nu har jag knappt ett om dan :o jaja. jag måste bli bättre x)



sv: bra då:)

2010-06-09 @ 21:29:18
URL: http://www.mmalinjj.devote.se
Postat av: Nilo

oj så söta bilder ! :)

2010-06-11 @ 00:52:42
URL: http://rosanilo.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0